پلهای مقوایی

یادداشتها و اشعار نیما مقدم از مجموعه پلهای مقوایی

پلهای مقوایی

یادداشتها و اشعار نیما مقدم از مجموعه پلهای مقوایی

برنمیگردی

برگرد و ببین گلای گلدون           

پژمرده و تب کرده و داغون

یخ کردن و منتظر نشستن         

                                            دلتنگ نوازش صداتون

 

برگرد و ببین صدای سازم          

 این خاطره ها که می نوازم

این نتای بی صدای گیتار           

                                            کم داره نت صدای پاتون

 

من رو که نگو خرد و خمیرم        

بین غزل و قصیده ،گیرم

بد جوری هوای تو رو کردم         

                                            بد جوری هوای نم بارون

 

گفتی که دیگه بر نمیگردی         

گفتی و نمیدونی چه کردی

موندم که چه جوری میتونستی  

                                           اون حرفای سختو بگی آسون

 

باشه برو این کوچه و این تو        

پر کن سبد بی کسیامو

باشه برو این کوچه شلوغه      

                                            اینم من و گریه و زمستون

 

من می مونم و باد غزلخون        

من می مونم و شبای ویرون

باشه برو با هر کی که میخوای   

                                           من می مونم و خاطره هامون

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلا پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 19:29 http://khodkarokaghaz.blogfa.com

از دست همین خاطره هامون
من موندم و این حال پریشون
حالا خودت بگو معرفت این بود؟
رفتی ،گلدونت موند توی ایوون

asal پنج‌شنبه 18 مهر 1387 ساعت 22:31

چرا همیشه یکی می ره؟

خوب همیشه یکی باید بره که یکی منتظر باشه...
ممنون که وقت گذاشتید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد