پلهای مقوایی

یادداشتها و اشعار نیما مقدم از مجموعه پلهای مقوایی

پلهای مقوایی

یادداشتها و اشعار نیما مقدم از مجموعه پلهای مقوایی

پرسش

خبر رسیده برایت چقدر بیمارم؟

تب نگاه تو دارد نگاه تب دارم

خبر رسیده که از رفتنت دلم یخ زد؟

برای گریه نکردن بهانه کم دارم

خبر رسیده ز هجرت چقدر کم شده ام؟

حراج کرده ام عشق و کساد بازارم

شنیده ای که همیشه کنار پنجره ام؟

در انتظار عبورت هنوز بیدارم

شنیده ای ز نگاه غروب خم شده ام؟

غروب هم زده زانو کنار آوارم

قسم به حال خرابم، قسم به حال خوشت

خیال قهقهه هایت، دلیل آزارم

کاش میشد گداییت کنم  ز شاه خزان

چقدر یاد تو دارد صدای گیتارم

عجب حکایت شومی، طناب نافرمان

به شوق آنکه بیایی نمیزند دارم

شب از ستاره تهی شد دلت ز باور من

و اینکه خاطره نامیدیم خبر دارم

مرا به باد سپردی تو را به نذر و نیاز

سپردمت به غزلها و غم نگهدارم 

نظرات 4 + ارسال نظر
کیا پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 00:41

سلام مارکو پولو کجایی بابا نیستی ما به کی بخندیم؟
نبینم دلتنگیتو، میگم سالی یه بار مینویسی ولی جبران میکنی هاااا با این کار خیلی ارتباط بر قرار کردم زود بیا همه دلتنگ کارای عجیب غریبتیم
آرزوی کامیابی

سلااااااااااااااام یار دیرین شیرین
دنبال ای میلت بودم پیدا نمیکردم گفتن از facebook هم هنوز بدت میاد. دلم برای همتون مخصوصا سازت تنگ شده. خوشحالم دوست داشتی بهت میل میدم.
تقدیم ادب

بانوی ماه پنج‌شنبه 26 شهریور 1388 ساعت 00:55 http://banooyemah.blogsky.com/

سلام اکثر کارها مخصوصا این آخری عالی بود. منتظر کارهای جدیدتون هستم.

بزرگوارید، انشالله

محسن دوشنبه 24 اسفند 1388 ساعت 10:56 http://mussen.cloob.com

نیما جان نمی دونستم شاعری..
بینهایت این شعرت رو دوست داشتم
زیبا بود و سوزنده
به امید شعری از شادی وصال ات گل..

شاعر چیه محسن جون یه وقتایی یه چیزایی مینویسیم اینجا، ممنون که خوندی و مرسی از نظرت

مهرنوش یکشنبه 21 شهریور 1389 ساعت 19:22

سلام

...
بسیار زیبا و با معنی
نوشته های خط خطی گاهی دلمان را به رویاهایمان چنان پیوند می زنند که عقل برای اثبات واقعی بودن آن ها به دنبال دلایل منطقی می گردد.
دوستدار همیشگی تو
موفق، شاد و سربلند باشی

کوتاه ترین راه برای گفتن دوستت دارم ، لبخند توست به کسی که دوست می داری
:-)

مرسی مهرنوش جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد